neděle 15. května 2016

Vztahy #2 - Můj příběh!

Tak abych začala od začátku. Mě v té době bylo 15, měla jsem za sebou první sexuální zážitek a byla jsem ráda, když se na mě nějaký kluk v té době vůbec podíval (ale to v příštím "dílu"). Jemu bylo myslím čerstvých 21 (ano byl o HODNĚ starší, ale nechoval se tak). Říkejme mu X.
Aby jsme si to ujasnily, jsem taková lehce švihlá a hodně sportovně aktivní, jezdím na závody s gymnastikou atd.


No ale pokračujeme v příběhu. Byli závody v gymnastice a já měla takovou šílenou náladu. Pořád jsem musela někoho provokovat a "hrát" si. On byl jediný, který mě taky provokoval a nechal si to líbit. Ten klučina, X, tam byl jako trenér, tak jako já. No nějak se to celý zvrhlo a začali jsme spolu flirtovat (teď jak na to vzpomínám, chce se mi trochu zvracet). Ještě ten den jsem mu napsala a dejme tomu, že sem ho začala balit. Chyba. I když jsem moc dobře věděla, že ho nikdo nemá rád, že je uzavřenej a že to asi bude průšvih, tak jsem to sbalila. Proběhlo spousta romantických gest a já byla ráda, že nejsem sama.


Po nějaké době jsem ale zjistila, že s ním nechci být. Vždycky jsem měla nějakou chvilku, kdy jsem měla chuť se s ním rozejít. Proč jsem to neudělala? Protože je těžký rozejít se s osobou, která vím vtlouká neustále do hlavy, jak vás miluje a že bez vás nebude moct žít. Že všechny činnosti dělá kvůli vám i ty co dělal dřív ještě před tím, než jsme se potkali. Říká se tomu psychicky vydírat.

Před zhruba dvěma měsícema sem si uvědomila. Však je mi 16! (ano roky plynou a já byla o rok starší, tak jako on. BTW byli jsme spolu už víc jak rok.) Nemůžu v tomhle věku být s jednou osobou celý život a ještě k tomu s někým, kdo se mi skoro vůbec nelíbí a leze mi na nervy.

To rozhodnutí, opustit ho, jsem dostala po plese. Byl to ples jedné vysoké školy. Tam jsem se bavila, nemyslela jsem na kluky a užívala jsem si. Tancovala jsem, a párkrát jsem si lokla piva (ano párkrát).
Abych byla trochu přesnější, do té doby jsem se nikdy ani trochu neopila. Nekouřila sem (to teda pořád nedělám) a nikdy jsem neměla tvrdý alkohol. Pivo jsem nezvládla vypít sama... Ale pokračujeme dál.

Ten den se mi poprvé motala hlava po pivu. Měla jsem takzvaně naváto :D . Na tom plese sem byla až do pul druhé a pořád jsem tancovala.

Druhý den (teda ten den ráno), jsem si pořád psala s X. A ten vztah trval ještě pár týdnů. Ničilo mě to a já si prostě uvědomila, začni žít holka! Od té doby každý pátek chodím s partičkou na pivo. Když jsem tam byla podruhé, tak jsem se nadobro rozhodla, že se s ním chci rozejít a to jsem také druhý den udělala. Napsala jsem mu smsku (chápejte to, je to nejrychlejší způsob!). Další komická pohroma :D . Začal mi říkat, jestli to zase není zkrat, jestli to není jen unáhlené rozhodnutí a že s ním přeci mám být až do konce život a mít s ním 4 děti a dům atd. Začal volat mé mámě. Začal psát bráchovy a tátovy. No sesypal se pro něj v tu chvíli asi celý svět. Tu dobu mu bylo 23! Co chce od 16leté holky. Domluvili jsme se na tom, že si dáme jen pauzu a že si za měsíc napíšeme. Dala jsem mu falešnou naději.

Přestal chodit na tréninky a úplně jsme si přestali psát. Uvědomila jsem si, že mi to naprosto vyhovuje a rozhodně se necítím osaměla. Každý pátek jsem šla na pivko.
Jednoho dne (asi po tom měsíci, nepočítala jsem to), přišel a začal se semnou hádat a říkal mi jak sem se změnila, jak se přetvařuju. Upřímně, teď jsem taková, jaká doopravdy jsem, ne jako ta holka předtím! Ten den pak psal bráchovy (14tiletému). A za každou cenu chtěl, aby s ním byla. Začal říkat, jak jsme byli jako jeho rodina atd... Prostě vyděračské kecy. Nejspíš si ani neuvědomuje, jak se chová.

(jen pro info, pokecat si každý pátek taky chodí i když teda on spíš jen sedí a čučí.)

No pokračujme v příběhu. Nedávno jsem měla 17té narozeniny. Rozhodla jsem se, že to trochu oslavím právě v pátek s partičkou. On jak jinak, taky přišel. Já už jsem před tím do sebe nalila asi čtvrt vodky s džusem. Nic jsme necítila, až když jsem si dala to pivo. To už sem byla trochu opila. Potom sem do sebe klopla panáka a ještě jedno pivko. Jen pro představu :D . Opilá jsem byla jen trochu.

X-ko do mě začalo něco hustit. Nějaký kecy o tom, že taková vlastně nejsem. Že se přetvařuju a tak. To mě docela našvalo. Jestli se mnou chce být za dobře, nemůže dělat tohle! On odešel někdy v půl jedenácté (Měl v sobě jen jedno pivo). V tramvaji když jel domů, tak zavolal bráchovy a chtěl mluvit s mou mámou. Začal ji říkat, jak jsem se strašně ožrala a jak jsem mimo a že do sebe házím panáka jeden za druhý. Totálně si začal vymýšlet. Máma z toho měla srandu a čekala, že nezvládnu domů přijít po svých. Byla překvapená, když jsem přišla a byla jsem v pohodě. Nemotala jsem se a vnímala jsem. Sama mi pak říkala, však ty nejsi opilá, tak co to kecal.

Trvalo mi dlouho, než jsem pochopila, že miluje sám sebe a že nechce abych byla šťastná já, ale on. Jemu bylo semnou dobře a chce aby to tak bylo dál a ani nehledí na mé pocity. Jak se cítím a jak moc mě odpuzuje. (má nepříjemné tiky a nutkání pořád něco vysvětlovat... kdyby jste ho znali, pochopili by jste)

Tak holky, pokud chcete nějakého hodného kluka. Vykašlete se na to. Sice vás miluje, ale je to chlap a když mu nedáte to co chce, začne být hnusný!...

Nezapomeňte mi napsat váš názor do komentáře, ať rozjedeme nějakou diskuzi.

3 komentáře:

  1. Něco podobného jsem zažila, naštěstí jsem na to přišla dřív, než ty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem něco podobného zažila. Bylo to fakt hnusný. Teď mi skoro po roce zase psal, že se z toho nedostal ještě. Taky ty kecy typu, že jsem se změnila atp. moc dobře znám. A taky mi říkal, že jsme jako jeho rodina. No jsem ráda, že to někdo chápe stejně - jako vydírání.
    Muj nynější pritel nechape proc se mu smeju, že to prej není hezké..ale on nechápe jaké to pro mě je.

    www.nathee8u.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvilku mi trvalo než sem se s tím smířila a sem ráda že nejsem sama, kdo něco takového zažil

      Vymazat

Díky za Koment ;)